PCI RS232

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Září 14 04:36:25 CEST 2007

zasel bych asi k "papouchum", je to tak nejak od zdroje :-).
sam jsme zavalenej usb/vsim_moznym, protoze si nemam kam tu kartu strcit
a je mi to
dneska dost lito.
urcite poradej, a asi i nechaj vyzkouset.
http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katcislo=0273
a za ty prachy ...
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of peter tesar
Sent: Thursday, September 13, 2007 9:26 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: PCI RS232

Zdravim,
po roznych skor neuspesnych bojoch s USB redukciami na RS232 by som si
do svojho noveho pocitaca (na doske Intel D201GLY s jednym vlastnym
seriovym portom) rad osadil PCI kartu s aspon dalsimi dvoma RS232.
Vie niekto poradit, s cim ma vseobecne dobre skusenosti a comu sa radsej
hned na zaciatku vyhnut (napr. tu vidim kartu s Netmos 9835)?
Dakujem.
Peter Tesar.