PCI RS232

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Září 13 22:04:14 CEST 2007

NETMOS - problemy na SMP strojich (zakazani ovladacu
odsranilo caste pady).
USB prilific - problemy na SMP strojich (vytuhnujti
daneho programu bez moznosti ukonceni, vytuhne
to v kernelu).

USB na single CPU bezi bez problemu, ale na SMP
tuhnou. Nastesti lze windows jednoduse prepnout
z SPM do UNI, ale proc pak kupovat dve jadra ze ?

Drive jsem mel dobre zkusenosti s MOXA kartami,
ale nezkousel jsem je na SMP strojich, je to uz moc
davno.

	Slavek