Jak to funguje?

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Září 13 23:51:02 CEST 2007

Ja bych jen doplnil, ze zesileni takovehoto tvojtranzistoru
je H21T1 * H21T2 a v tomto pripade (KC509 byval na zesileni
moc dobry tranzistor) asi tak 250 000 az 800 000 !

Obvykle se tohle zapojeni pouziva u vykonovych tranzistoru,
kde jsou ovsem H21 ponekud (a vic nez rad) nizssi, nez
u KC509.

Kdyz tam pridate treti tranzistor, tak to bude citlive i na
krivy pohled :)).

	Slavek