Jak to funguje?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Září 13 23:35:03 CEST 2007

 13.9.2007, 23:29:48

Tak jsem zase zde, kolegove jak vidim vam snad jiz vsechny taje dvou
tranzistoru vysvetlili.
Takze jenom opravim chybu v mem puvodnim prispevku: pri cca 0.5V se
otevira T1, ale jeho proud je prilis maly na to aby se neco objevilo
na vystupnim optronu. K tomu se musi otevrit i T2, tedy dalsich cca
0.5V. Prahove napeti obvodu tedy neni 0.5V jak jsem psal puvodne, ale
2 * 0.5V.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz