LED na 220V

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Září 13 22:14:29 CEST 2007

Pravděpodobně, že většina populace to chápe obráceně, tedy:
Pokud po stisku vypínače není zcela zhasnuto, je to problém
elektroinstalace, nikoli světelného zdroje.

Z pohledu výrobce je tedy důležitější fakt, že kondenzátor
není zadarmo a konkurence ho tam taky nedává :-)

PH

  From: Martin Šaněk
   děkuji mnohokrát za vysvětlení. Zkusím tam strčit ten koďan - jen si
   neodpustím jednu poznámku...
   Podle odpovědí nejsem sám, kdo má podobnou zkušenost. Že se běžně
   odpojuje pouze jeden vodič, to je myslím taky jasné - čili jak to, že
   výrobce tam už ty kondiky nestrká sám?? Vždyť jim to musí dělat ve
   strašné spoustě případů? Nemyslim si, že bych kupoval nějaký
   nejhroznější noname, snad to dokonce vyrábí někdo v Čechách... Asi
   půjdu a najdu ten obal a napíšu přímo výrobci, to jsem zvědav co mi
   odpoví.