LED na 220V

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Čtvrtek Září 13 22:13:04 CEST 2007

Potom sa pochválte, či to pomohlo alebo sme Vám radili iba bludy  :-)

                                           Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Martin Šaněk" <sanek.martin@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 13, 2007 9:49 PM
Subject: Re[2]: LED na 220V

Dobrý den,
 děkuji mnohokrát za vysvětlení. Zkusím tam strčit ten koďan - jen si
 neodpustím jednu poznámku...
 Podle odpovědí nejsem sám, kdo má podobnou zkušenost. Že se běžně
 odpojuje pouze jeden vodič, to je myslím taky jasné - čili jak to, že
 výrobce tam už ty kondiky nestrká sám?? Vždyť jim to musí dělat ve
 strašné spoustě případů? Nemyslim si, že bych kupoval nějaký
 nejhroznější noname, snad to dokonce vyrábí někdo v Čechách... Asi
 půjdu a najdu ten obal a napíšu přímo výrobci, to jsem zvědav co mi
 odpoví.

 Stejně všem ještě jednou děkuju za poučení
S pozdravem,
 Martin Šaněk