binarni terminal a PIR cidlo

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Úterý Září 11 13:52:33 CEST 2007

Tak od nakupu PIR cidel pro EZS v OBI nebo GME Vas z vlastni zkusenosti
musim zradit. Jde tam o spolehlivost - plane poplachy. Jednou jsem na
instalaci nakoupil levne PIR u GME a vsechny se museli vymenit. Je to uz
dva roky, ale neverim, ze se neco zlepsilo.

PIR pro spinani osvetleni uz nedoporucuji vubec, obvykle nemaji ani
teplotni kompenzaci. Navic jsou urceny pro napajeni 230V AC - musel by
jste si je prestavet na 12V DC (lze jednoduse, ale jak rikam, nema to
smysl).

Doporucoval bych neco v kombinaci PIR + MW (mikrovlnny senzor).
Jablotron nebo Adi international ma slusne kousky za rozumny peniz.

V tomto pripade opravdu plati, ze setrit se nevyplati.

S pozdravem Jan Puhony