binarni terminal a PIR cidlo

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Úterý Září 11 13:40:35 CEST 2007

Diky vsem za rady a pripominky k terminalu - i kdyz se pak debata pravda ponekud
zvrhla. Zkusil jsem Moni2.20 - celkem spokojen, az na to, ze vcera vecer jsem to
chtel spustit u znameho a bohuzel TCL/TK hodilo Windowsi okynko s vykricnikem,
ale bez zadneho textu. Takze nekde je tam chybka. Mozna mu nesedi ruska
Windows.

Ale co mne ted tizi vice - vcera nam doma vykradli byt. Chci se zeptat - brani
neco pouziti PIR cidla takoveho jako v odkazu
http://produkty.obi.cz/new/pohybova-cidla.html v zabezpecovacce ? Ceny mi
pripadaji oproti GME polovicni. Ale nemam prazadne zkusenosti, proste chci jen
vyvest signal z cidla do MCU. Dokonce to muze spinat az 1KW (napr. elektricke
kreslo pro zlodeje). Ale to bych nepouzil.

V GME jsem nasel F-PDS-909D za dvojnasobnou cenu. V cem je to lepsi ?

Jsou jeste nejake jine moznosti zabezpeceni proti pohybu osob (mrize na balkon
jsou uz v progresu) ?

Diky moc,
VP