Tester UTP

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Úterý Září 11 09:48:36 CEST 2007

A není to náhodou na hw serveru v konstrukcích ?
(http://hw.cz/Teorie-a-praxe/Konstrukce/ART787-Pomucka-pro-Twisted-Pair-site.html)

Já jsem si to postavil s atmelem (na webu je to s pic).

A.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Ales Martinek
Sent: Monday, September 10, 2007 4:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: Tester UTP

Ano da se to poznat, funguje to tak ze na v kazde krabice je 9 diod a ty
se postupne rozsvecuji jak jsou jednotlive draty spojeny.
Na jednoduchou zkouzku to bohate staci.
Jinak souhlasim s panem Kotouckem ze to neni na protokol ale na to abych
zjistil jetli a jak je kabel nakripovan (jetli nejsou prohozene draty a
pod.).

Jinak neni problem udelat fotku i zevntr ale namam ji kam dat.
Ales