Tester UTP

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Pondělí Září 10 23:05:08 CEST 2007

Dobrý den,

Aha, tak to je něco podobného, co jsem kdysi vyráběl (p. Hanzal mi
psal program pro PIC). V té době stál stejný tovární tester okolo
1800Kč. Proměřili jsme s tím stovky kabelů, a úplně to stačilo.
Jediné, v čem byl problém bylo, že se nepoznalo, na kterém konci je
chyba :-( takže se to dělalo cestou pokus - omyl :-) Kleště, které
jsme používali vydržely většinou tak 200-300 konektorů, a potom se buď
rozmačkaly čelisti, a nebo už byly tak rozviklané, že nedomačkávaly.
Navíc některé patch panely a kingstony stály za prd, hlavně ty od
Delty, takže ten tester se vyplatil.
Teď už dělám pár kabelů za rok, takže ten tester za ty peníze asi
koupím.