OT: přesun pošty mezi dvěma thunderbirdy na dvou kompech

Pondělí Září 10 18:51:48 CEST 2007

Hezký večer,

    ve Windows je to takhle:

    V základu je v adresáři C:\Documents and Settings\Alexandra\Data
aplikací adresář Thunderbird v něm jsou soubory PROFILES.INI a
RGISTRY.DAT zároveň s adresářem PROFILES. To je skladiště pošty,
adresáře, účtů, nastavení... prostě všeho možného i nemožného co si TB
potřebuje uložit. Když se nová instalace TB nechá jednou spustit, zakáže
se ji vytvořit nové účty a podobné věci načež se ukončí, tak si založí
tento adresář. Já pak vlezu do adresáře THUDERBRID a všechno smažu načež
tam nakopíruju zálohu (oba soubory + adresář), spustím TB a všechno je
tam, kde to býti má. Ještě je pro jistotu dobré použít ÚDRŽBU SLOŽEK a
tím je dílo dokonáno.

    Tak je to tedy v základu, jinak se dá ovšem adresář PROFILES
přesunou i jinam, dokonce i na jiný disk v počítači a podobně, tak, jako
to mám i já :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186