OT: problém s winXP a usb mass storage flash diskem

ladmanj@volny.cz ladmanj@volny.cz
Pondělí Září 10 16:09:07 CEST 2007

Ahoj,
prosím poraďte co si počít s winXP které odmítají pracovat s USB
flash disky (klíčenkami).
Zkoušeli jsme dvě klíčenky a v obou případech to zdetekuje nové
neznámé zařízení (jednou flash disk, podruhé mass storage device,
nebo tak nějak)
ale žádný vhodný ovladač to nenajde.
Ostatní usb zařízení, jako myš a hw klíč k nějaké aplikaci fungují
bez problémů.
Klíčenky jsou taktéž zdrávy, můj komp s linuxem je obě ochotně
namountuje (můj počítač je naprosto identické železo a jsou kupovány
zároveň).
Na obou je FAT32.
Podle rad na webu jsem zkoušel ve zprávci zařízení vše od usb odebrat
a restartovat komp, ale pak se vše jen opakuje a stejně to skončí
nenalezením správného ovladače.
Poslední poznámka je, že tam byl nainstalován SP2 který je zmiňován
jako nutnost pro běh usb2.0 zařízení.

Díky za pomoc, už jsem z těch widlí zase nějak nanervy.

Jakub Ladman