Poradek v "C"

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Září 10 15:33:16 CEST 2007

Ahoj všem,
	takový drobný detail, neni to úplně stejné. Pokud máme položky v
emunu, tak jednotlive položky se berou jako kdyby byly typu int či větší,
je li hodnota nejméně jedné požky enumu větší než int. Někde to nevadí,
ale když plnite staticke pole položkamam enumu a ta položka ma místo
jednoho bytu čtyři, tak vas to někde může zaskočit. Takhle se chová gcc.
V kailu na 51 vás to překvapí , tam je nejmenší velikost počítána od
jednoho bytu. No ten překladač má i jiné libůstky.
ced