Jak na PLC a automatizaci

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Září 10 11:56:04 CEST 2007

Pokud jste z Olomoucka, tak se muzete zastavit u nas ve firme, mame tu takovy
"krouzek" co se tim zabyva (S7/200 a S7/300) a kazda sikovna ruka dobra.
Respektive se poptejte u sebe v okoli, urcite na nejakou firmu narazite.

    Slavek

Dobry den,
protoze jsem student silno a slaboproudeho oboru, o vecech jako PLC jsem toho
zatim moc neslysel ale zrovna jsme dostali predmet automatizace ktery me docela
zacal bavit a rad bych si zkusil neco v praxi, je mozne nekde zakoupit vyvojove
kity nebo repasovane PLC pristroje na hrani si doma v cenove relaci ktera je
unosna pro studenta?