Jak na PLC a automatizaci

Dee Jay deejay@email.cz
Pondělí Září 10 11:17:35 CEST 2007

Zdravím všechny

přispěju svou troškou do mlýna, jelikož do toho trochu dělám
Jednoznačne bych doporučil automaty světových značek, protože to je to na co
budoucí zaměstnavatelé budou slyšet.
Jasně třeba Siemens je o nějaký fous dražší,ale podle mě se to vyplatí. Co
se týče kvality,dostupnosti,kompatibility a
dodávky nahradních dílů.
Jinak LOGO sice umí spoustu věcí,ale je to jen hračka na klikání krabiček
doma po večerech.
Pokud chce něco zajimavejšího zkuste řadu S7-200 a nejraději nejvíc
používanou S7-300
samozřejmě si to nekoupíte za plnou cenu na domácí šudlení,ale doporučil
bych zajít někam na pobočku Siemense
a zkustit se domluvit třeba na zápůjčku nebo třeba něco strašího pro vás
vyškrábnou. Doporucuju osobní jednání
z toho by mohlo něco kápnout.

Samozřejmě je tu pár tuzemských a hromada jiných PRC automatů ... ale zkusil
bych nejaký standard

DJ