[OT] Napad na program - vyuka programovani?

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Září 9 14:58:17 CEST 2007

Dobrý den,
 omlouvám se za zpoždění.
 Knížka se jmenuje "Receptury teplých pokrmů" autor Jaroslav Runštuk a
 kolektiv. http://www.receptury.com/
 Je to černobílá knížka řekl bych ne na efekt, ale pro používání.
 Každý pokrm má svoje číslo, způsob přípravy, množství porcí, druh
 potravin, hmotnost potravin hrubou a čistou a energetickou hodnotu v
 kJ. Případně jsou zde ještě doporučené přílohy.  Na konci jsou výtahy
 z legislativních předpisů pro podnikatele v oboru, hygienické
 předpisy vyhlášky ministerstev apod.
 Na CDčku jsou vlastně ty samé věci jako v knize samotné, jen je možno
 využívat třeba náhledy hotových pokrmů a vkládat do databáze svoje
 vlastní recepty (viz prezentaci na internetu). Vlastní aplikace se jmenuje Saturnin. Umožňuje
 vyhledávání pokrmů třeba i podle zadaných surovin (tzn co se dá
 udělat z toho, co jsem našel doma :-)) V nápovědě je kontakt na
 (patrně) výrobce: 4media, s.r.o.,Bieblova 38,500 03 Hradec Králové,tel.: +420
 777 279 740,e-mail: info@4media.cz   (doufám, že to nebude bráno jako
 reklama!!! - jen se snažím o uvedení všech dostupných informací)
 Je zajímavé, že v licenčních podmínkách je ale:"Firma  LÁF Software a
 ALtisima poskytuje software...."

 Pokud Vám jde popis samotné aplikace, dejte vědět. Musel
 bych se jí naučit - přece jen funguju v poněkud jiném oboru než syn :-)
 Mohu i poslat nějaké screenshoty, nebo v PDF 13.stránkový manuál na
 obsluhu.

S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz