Re: [OT] Napad na program - vyuka programovani?

k.novo k.novo@seznam.cz
Středa Září 5 19:31:21 CEST 2007

S programovanim si poradim sam, ale nazev a vydavatele knihy uvitam.

Dekuji

Dobrý den
Nepomohu Vám s programováním, sám bych se potřeboval učit, ale
co se týká té databáze tak syn se učí kuchařem a prodává se
taková knížka u které je CDčko. Tam to všechno je ... Včetně
receptů, přidávání dalších, surovin, množství v syrovém a
uvařeném stavu (! kdo by to řekl, o kolik se to speče :-) atd.
Jsem momentálně mimo domov a budu až v pátek, tak kdyby se nikdo
neozval, tak Vám pošlu alespoň ten název, nebo se můžeme domluvit
na prezentaci :-). Fakt se omlouvám, ale tahle věci v hlavě nenosím.
V čem to je napsané opravdu nevím, spíš mi to připadá na Pascal.

Martin