Jaky terminal pro binarni cisla ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Září 7 10:19:52 CEST 2007

Mno, februar je u mna este stale zaciatok roka, a to aj kalendarneho...
August je nieco ine, ale tam to ozaj nebolo myslene ako rypanie do
linuxu - pozrel som sa ako to bolo s tym viewerom, a ajhla, to je predsa
podobny pripad ako teraz: je mi doporucena, ako nahrada niecoho co som
standardne a bez problemov bez akehokolvek studia parametrov atd.
pouzival uz od cias DOSu, nieco, co viewer ani len nepripomina.

A ak konkretne ten vyraz vyznieva pejorativne, slubujem, ze sa ho
pokusim uz nepouzit. Skusim "uzivatelia linuxu" a "vyvojari v linuxe".
Mal som len pocit, ze tieto dve kategorie maju este stale dost velky
prienik a to slovo samo osebe mi nepripadalo nijako utocne.

A, ak ste sledovali ten thread zo zaciatku roka, ja sa uprimne snazim uz
niekolko rokov o pouzivanie linuxu resp. toolov pochadzajucich z unixu;
a systematicky narazam na tie iste problemy, a to je castokrat velmi
komplikovane a zahadne uzivatelske rozhranie (samozrejme nejednotne); a
tiez nedostatok adekvatnej dokumentacie (ten by mi samozrejme u
samodokumentujuceho sa uzivatelskeho rozhrania nevadil). Pristupujem k
tomu pritom presne z tej istej pozicie obycajneho uzivatela bez ambicii
administrovat ci nedajboze vyvijat, ako k windouzom ci dosu.

wek