Jaky terminal pro binarni cisla ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Září 6 11:37:26 CEST 2007

> Viete, ja sa cudujem, ze sa linuxaci cuduju, ze nikto nechce ich
> produkty pouzivat.
>
> Ono to klikanie ma nieco do seba. Skuste si vazne ten Terminal by Bray
> (myslim ze ste pisali ze k nejakym win pristup mate). Netvrdim ze je to
> dokonale a ze to splni vsetky poziadavky, ale je to praca nadsenca ktory
> na to ocividne ma malo casu a prostriedkov, a je to satarmo (to je
> myslim pre Vas prijatelny princip :-) )

Zdravím,
  byl jsem se na ty stránky podívat.
  Ano, screenshot se mi líbil, chtěl jsem si to zkusit ve wine
(ne, _opravdu_ nemám přístup k win počítači ve svém okolí, ani doma ani
v práci nic takového nemám a mí kolegové sice windowzy mají, ale jejich
lokální IT god jim zakázal (pod pohrůžkou vážného postihu) si tam cokoliv
doinstalovat a pustit), ale žádný download link nebyl funkční, všechno
mi to vedlo na 404 Page not found.
  Jinak pro mne není přijatelný princip, aby to bylo zadarmo, ale aby to
bylo OpenSource (jsem ochoten i zaplatit, ale chci zdrojáky), což tato
aplikace AFAIK není, takže sorry.
      S pozdravem Pavel Troller