Jaky terminal pro binarni cisla ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Září 7 10:08:38 CEST 2007

> A mimochodom, do linuxu ako takeho som sa naviezol teraz prvykrat od
> zaciatku roka; ak Vam rypanie do anarchistickeho-sebaobdivujuceho
> sposobu myslenia napr v minulopiatkovom threade o cecku pripadalo ako
> rypanie do linuxu, mozem len pripomenut to prislovie o trafenej husi.

Zdravim,
  ze by bylo rozumne pustit si na vlastni hlave memtest86 :-) ?

 Date: Mon, 12 Feb 2007 15:09:40 +0100
 From: Jan Waclawek <wek@evona.sk>
 To: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
 Subject: Re: Jaka je pouzitelnost linuxu?

 (vice prispevku v tomto threadu od jednoho odesilatele potlaceno)

 Date: Wed, 15 Aug 2007 14:30:28 +0200
 From: Jan Waclawek <wek@evona.sk>
 To: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
 Subject: Re: doporucte viewer na velky subor

 Oba tyto thready bezely v roce 2007 - nebo Vy pracujete ve skolstvi a mate
na mysli skolni rok ? A v obou jste celkem dost zretelne daval najevo, co si
o Linuxu a "linuxacich", jak rikate, treba na rozdil od "vyvojarov vo windows",
myslite. Ja jen, ze kdyz se mluvi, musi se davat pozor, co se rika, nebot
nektere veci se daji snadno vyvratit :-).
 A mozna toho bylo vice - vite, nasel jsem tyto prispevky pouze na zaklade
vyhledani Vami tak casto pouzivaneho slova "linuxak" :-)

S pozdravem Pavel Troller