OT: Proč OpenSource

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Září 6 13:46:46 CEST 2007

Mno, to co pisete ma vlastne este viac utvrdzuje v mojom presvedceni o
nepouzitelnosti Linuxu pre beznu kazdodennu pracu... (a mozeme to
pokojne prehlasit za vyhlasenie flamu, ak chcete). Mimochodom, Vas bod
1. svedci len o tom, aky bordel v skutocnosti tie *nixy su (o nic mensi
ako Win, a to ich tymto nijako neobhajujem).

Vlastne, ak na takychto postupoch trvate aj v pripade malej a pomerne
trivialnej aplikacie na manipulaciu so seriovym portom, potom vlastne
nieco tak lahko pouzitelne ako je onen terminal ani nie je pre Vas, a
skor sa k Vasemu postupu hodi akysi nie prilis pochopitelny a z toho
dovodu tazko a namahovo pouzitelny i ked urcite prespekulovany
linuxoidny tool (ano, hovorim o minicome). Neberte to prosim ako urazku
- kazdy sme inaksi.

Viete, aj ja mam casto pocit, ze to, co robia ini, je neadekvatne, a
musim nad tym mat kontrolu; ale v dnesnom svete, ak chcem nieco aj
urobit, musim tento pocit castokrat potlacit. YMMV.

JW