Jaky terminal pro binarni cisla ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Září 6 09:30:36 CEST 2007

Viete, ja sa cudujem, ze sa linuxaci cuduju, ze nikto nechce ich
produkty pouzivat.

Ono to klikanie ma nieco do seba. Skuste si vazne ten Terminal by Bray
(myslim ze ste pisali ze k nejakym win pristup mate). Netvrdim ze je to
dokonale a ze to splni vsetky poziadavky, ale je to praca nadsenca ktory
na to ocividne ma malo casu a prostriedkov, a je to satarmo (to je
myslim pre Vas prijatelny princip :-) )

Ono ta klikatelnost (ktora je tam v mene lahkej pouzitelnosti bez
nutnosti studovat manual) totiz nijako nevylucuje skriptovatelnost; ale
naopak to vobec neplati. Samozrejme, ak sa klikatelnost prezenie ad
absurdum na microsoftovsky sposob, tak sa pouzitelnost zacne prudko
znizovat (to je pripad oneho casto opluvaneho hyperterminalu; ten inak
je tiez fajn, len sa treba naucit co a kde v tych 1000 oknach je).

wek