Jaky terminal pro binarni cisla ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Září 4 23:16:29 CEST 2007

> no, spis bych to videl na
>
>  echo -e "\x81\x01\x05" > /dev/ttyS0
>
> ...kdyz uz...
> (a na druhem terminalu treba zaroven: "xxd < /dev/ttyS0")

Zdravim,
  to ma vsak nekolik hacku - port musi byt predem nastaven na spravnou
 prenosovou rychlos a muze take vadit opakovane otvirani a zavirani portu
 temi echy/caty/kdovicim.

 Dosud to tu nepadlo, tak si prihodim svuj tip - znate C-kermit ? Dle mne to
je "The must" pro kazdeho, kdo kdy chtel s cimkoliv komunikovat. Umi toho
extremne mnoho, neni jen na serial, ale umi prakticky libovolne protokoly -
x/y/zmodem treba pres telnet nebo ssh, ftp, cokoliv.. Fantasticky
scriptovatelny... Skvele moznosti konfigurace... Ovlada se prikazy, ne
klikanim mysi nebo debilnimi klavesovymi zkratkami (jako treba minicom)
Prikladam script, ktery komunikuje prostrednictvim modemu s jednim zarizenim
a odebira od nej telemetricka dat (taky mu musi posilat hexa znaky, aby ho
"vydrazdilo" k odeslani dat).

Zdravi Pavel Troller

#!/usr/bin/kermit
set quiet on