[OT] stara PC (Formica x Eagle)

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Středa Září 5 18:26:45 CEST 2007

No já to mám rozkopírované na tři počítače - myslím že je to spolehlivější
než CD. Životnost zdroje - myslím že je to hlavně problém nových zdrojů,
které mají ten nešťastný trvale běžící zdrojík který když v něm vyschnou
poddimenzované elity, údajně (naštěstí mě to nepostihlo) s sebou vezme
všechno. Není nad zdroj s vypínačem :-)) Taky pokud je zdroj zatížený na 1/4
výkonu, má předpopklad dlouhé životnosti. Na ten DOS mám staré pentium 120
MHz a u procesoru mám místo té atrapy chladiče :-)) kus poctivého
žebrovaného profilu bez větráku. Disk se taky moc nehřeje, ten počítač má
možná 50W.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 05, 2007 10:06 AM
Subject: Re: [OT] stara PC (Formica x Eagle)

5.9.07, vaelektronik@vaelektronik.cz <vaelektronik@vaelektronik.cz>:
> Já Formicu používám, mám ještě starou dosovskou a pokud mi běhá starý
> počítač, neuvažuju o změně. V tom dosu je to spolehlivé, nestane se mi
> uprostřed práce "program provedl neplatnou operaci a bude ukončen" :-))

Mno, hlavně dobře zálohujte, nevim jak starej je ten váš počítač, ale
nedávno jsem doloval z jednoho harddisku data z DOSovýho účetnictví,
počítač nějaká 486ka, disk se roztáčel jenom někdy, prostě dodělával
(nepomáhala ani finta s mrazákem). O životnosti PC zdrojů si taky
nedělám iluze i když dřív se snad dělaly poctivějc.

P.K.