[OT] stara PC (Formica x Eagle)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Září 5 10:06:17 CEST 2007

5.9.07, vaelektronik@vaelektronik.cz <vaelektronik@vaelektronik.cz>:
> Já Formicu používám, mám ještě starou dosovskou a pokud mi běhá starý
> počítač, neuvažuju o změně. V tom dosu je to spolehlivé, nestane se mi
> uprostřed práce "program provedl neplatnou operaci a bude ukončen" :-))

Mno, hlavně dobře zálohujte, nevim jak starej je ten váš počítač, ale
nedávno jsem doloval z jednoho harddisku data z DOSovýho účetnictví,
počítač nějaká 486ka, disk se roztáčel jenom někdy, prostě dodělával
(nepomáhala ani finta s mrazákem). O životnosti PC zdrojů si taky
nedělám iluze i když dřív se snad dělaly poctivějc.

P.K.