Formica x Eagle

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Středa Září 5 11:27:38 CEST 2007

Nehovorim ze nejde zvladnut aj 6 vrstvu dosku len ten kto robi 6 vrstve
dosku obcas potrebuje aj vacsie zvecsenie ako 400% a jemnejsiu siet (mam
verziu 4.3 rel 87) - hlavne ak mate na doske spolu metricke a palcove
suciastky.
Autorouter pouzivam ale len na najdenie cesty pri doskach s logickymi
obvodmi.
Ked robim 2V alebo 1V dosky tak formica je pre mna to najlepsie riesenie
Co sa tyka bordelu v knizniciach je to na samotnych uzivateloch, pri
pracovnych tymoch zahrnajucich niekolko konstrukterov sa tomu nevyhnete a je
jedno ci je kniznicny subor zvlast alebo sa da pouzit hociktora doska.
Specializovane podporne programy na spravu kniznic (napr pre AD6) su vhodne
az pre tymy o desiatkach az stovkach ludoch a pre firmi s ISOxxx

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Zdenek Aster" <zdenek.aster@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, September 05, 2007 11:08 AM
Subject: Re: Re[2]: Formica x Eagle

Tak se pridam s Formicou s E*glem jen zkusenosti co jsem videl
u znamych.
Formica
-/+ vazba mezi schematem/layout E*gle to ma super jak v layoutu
     clovek zmeni cestu a ona se promitne do schematu, na druhou
     stranu kdyz chce clovek zmenu tak si ji nejdriv musi dat do
    schematu, tak to ma sve plus, ale me se to v tom E*glu strasne
    libilo jak se meni to schema
+/- system knihoven, kazda deska muze slouzit jako knihovna
   coz znamena, ze pokud nema clovek smysl pro poradek, tak
   si pri nekolika projektech v tom udela peknej bordel, nicmene
   vyhoda je treba takova, ze kdyz potrebuji nejake pouzdro a mam
   ho na desce kterou uz jsem vyrabel ze to vemu z ni jak s knihovny,
   me se to libi jen se po firme kdyz ji pouziva vic lidi neda udrzet system
   pouzder (asi by to slo, ale bylo by to tisice smernic a narizeni ;-))))
   Takze to je tak, ze Franto ty mas to TQFP nahraj mi ho nekam na sit.
- autorouter nikdo na firme nepouziva, pouzitelny je ale asi ne na moc
   slozitejsi desky, tezko rict, stejne to vsichni kresli v ruce
+ je to dost dobry dokonaly graficky editor na rucni kresleni
+ komunikace, upravy s autorem, jednoznacne plus
- to natoceni soucastky o jiny nez 90st

Kolega udelal ve Formice i 4 vrstvou desku myslim, ze je snad i na webu
formici, takze i to lze v ni zvladnout.

Zdenek Aster