Formica x Eagle

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Září 5 11:08:45 CEST 2007

Tak se pridam s Formicou s E*glem jen zkusenosti co jsem videl
u znamych.
Formica
-/+ vazba mezi schematem/layout E*gle to ma super jak v layoutu
     clovek zmeni cestu a ona se promitne do schematu, na druhou
     stranu kdyz chce clovek zmenu tak si ji nejdriv musi dat do
    schematu, tak to ma sve plus, ale me se to v tom E*glu strasne
    libilo jak se meni to schema
+/- system knihoven, kazda deska muze slouzit jako knihovna
   coz znamena, ze pokud nema clovek smysl pro poradek, tak
   si pri nekolika projektech v tom udela peknej bordel, nicmene
   vyhoda je treba takova, ze kdyz potrebuji nejake pouzdro a mam
   ho na desce kterou uz jsem vyrabel ze to vemu z ni jak s knihovny,
   me se to libi jen se po firme kdyz ji pouziva vic lidi neda udrzet system
   pouzder (asi by to slo, ale bylo by to tisice smernic a narizeni ;-))))
   Takze to je tak, ze Franto ty mas to TQFP nahraj mi ho nekam na sit.
- autorouter nikdo na firme nepouziva, pouzitelny je ale asi ne na moc
   slozitejsi desky, tezko rict, stejne to vsichni kresli v ruce
+ je to dost dobry dokonaly graficky editor na rucni kresleni
+ komunikace, upravy s autorem, jednoznacne plus
- to natoceni soucastky o jiny nez 90st

Kolega udelal ve Formice i 4 vrstvou desku myslim, ze je snad i na webu
formici, takze i to lze v ni zvladnout.

Zdenek Aster