Avr FUSE a LOCK BIT

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Úterý Září 4 12:41:36 CEST 2007

V priloze mate tiple nastaveni pro At Megu 128 bezici na 16MHz pro
SmartProg programator. U AVR je dulezite pri pouziti krystalu >=8MHz
zatrhnout CKOPT a nastavit adekvatni CSEL. Zaroven je dobre odtrhnout
kompatibilitu s AT Mega 103 (konketne tento programator ma tutu fuse
imlicitne zatrzenou). Co se tyce fuse Lock Bits, pak uz je jenom na Vas,
jestli chcete preprogramovavat ci pod... (viz datasheet atmel.com).
Toz tak, Tyca.
Ps: Omlouvam se ostatnim za prilohu...