Re: Převodník USB <> RS232

Rollfree rollfree@volny.cz
Pondělí Září 3 15:39:04 CEST 2007

Pouzivam s ruznymi dongly stale ty same (historicke) drivery,
ktere jsem dostal s prvnim prevodnikem pred nekolika lety.
Asi ty stare byly napsane jeste v C, nove jsou uz mozna
v Pascalu ;-)

Mate pravdu, s handshake to necvici. Jednat to ten prevodnik
(puvodne k mobilu) nema vubec zapojene, druhak jsem
HW handshake pouzival naposled nekdy v ere Z80.
Ale mam jednu vyhodu - nepotrebuji prukazny test. Jenom
potrebuji, aby to dlouhodobe spolehlive fingovalo.
A to se deje, takze jsem happy.

rollfree