OT: konecne poriadny piatkovy flame na temu "to C or not to C" Was:Vyctovy typ v C

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Září 3 13:03:03 CEST 2007

Kosta je stary oportunista, to je znama vec :-)

Do urcitej miery mate pravdu a on tiez; ale pointa je v tomto pripade
niekde inde. Precitajte si povodnu otazku tohoto threadu.

Ak zacnete robit rozsiahlejsie projekty, ktore zahrnuju vacsie mnozstvo
ludi, ktorych myslenie nedokazete priamo ovplyvnit (co nedokazete) a
ktorych programatorske kvality su premenlive, je mensia pravdepodobnost
skrytych a zle odhalitelnych chyb, ak sa pouzije jazyk, na definicii
ktoreho pracovali kvalifikovani odbornici prave so zamerom znizit takuto
chybovost aj za cenu obmedzenia tvoriveho rozletu programatorov; nez
jazyk, ktory bol "vytvoreny" skupinou praktizujucich programatorov
metodou ad-hoc.

Pochopitelne, jazyk, ktory neovladate, alebo pre ktory neexistuje
pouzitelna implementacia pre danu platformu, pouzit akosi nemozete... :-)

wek