konecne poriadny piatkovy flame na temu "to C or nottoC"Was:Vyctovy typ v C

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Pondělí Září 3 10:47:42 CEST 2007

Prosel jsem hodne programovacich jazyku - Basic, Pascal, ObjectPascal,
Ansi C, takze da se rict,(ze si troufam rict :-) ) ze mam jakz-takz
prehled. Kazdy z nich ma sve pro a proti, ale spolecne maji vsechny
jednu vec -  vysledkem prace programatora je totiz PROGRAM a na tom
DOOPRAVDY zalezi !
Tedy jak komunikuje s uzivatelem, jestli splnuje 100% svuj funkcni ucel,
jestli je programator poradny a osetri si vsechny vyjimky a stavy, no
proste to je to HLAVNI a opravdu nezalezi na tom, v jakem jazyce je
napsan a v jakem prostredi vytvoren - proto plne souhlasim s nazorem
pana Kosti.
Toz tak, Tyca.