Algoritmus: usecka, kruznice
Marek Peca
marek@tynska.cuni.cz
Sobota Září 1 12:27:12 CEST 2007
Zdravim,
> hledam vhodny(efektivni) algoritmus pro vykresleni usecky (zadano
> dvema body) a kruznice. Jde mi o implementaci do jednocipu,
> idelane v C. Poradite?
vyplnena, nebo nevyplnena? Na usecky je tradicne Bresenhamm, zda
existuje nejaka superrychla implementace nevim, odhaduji, ze jich
bude milion.
Nekdy 1987-9 vysly v AR na zelenych strankach nejake rychle algy v
asmu Z80 pro ZX Spectrum pro primky i kruznice, mozna by tam byla
nejaka inspirace.
Na kruh bych sel pres x^2+y^2=r^2, nenapada me nic, co by mohlo byt
jednodussi. Zrejme bych to rozdelil jak kolac na 8 dilu.
ZdraviM.P.
Další informace o konferenci Hw-list