Algoritmus: usecka, kruznice

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Sobota Září 1 12:27:12 CEST 2007


Zdravim,

> hledam vhodny(efektivni) algoritmus pro vykresleni usecky (zadano
> dvema body) a kruznice. Jde mi o implementaci do jednocipu,
> idelane v C. Poradite?

vyplnena, nebo nevyplnena? Na usecky je tradicne Bresenhamm, zda
existuje nejaka superrychla implementace nevim, odhaduji, ze jich
bude milion.

Nekdy 1987-9 vysly v AR na zelenych strankach nejake rychle algy v
asmu Z80 pro ZX Spectrum pro primky i kruznice, mozna by tam byla
nejaka inspirace.

Na kruh bych sel pres x^2+y^2=r^2, nenapada me nic, co by mohlo byt
jednodussi. Zrejme bych to rozdelil jak kolac na 8 dilu.


ZdraviM.P.




Další informace o konferenci Hw-list