Re[2]: OT:Nahrávání z TV karty

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Středa Říjen 31 10:43:32 CET 2007

Dobrý den,

Já mám nějakou starou kartu ProView PV951 (BT878). Soft k tomu nemám žádný,
horko těžko jsem našel funkční ovladače do WinXP.

S DScalerem to hraje normálně.
Zkoušel jsem IUVCR. Když se dívám na náhled, a dám záznam, tak se to
nahraje normálně. Jakmile ale nastavím záznam v plánovači, tak se
spustí nahrávání, ale nastaví to na kartě nějakou nesmyslnou
frekvenci, na které nic nevysílá.
Zkoušel jsem chvíli i ATV2000. Programy se naladit dají, ale už jsem
neměl čas vyzkoušet nahrávání ve scheduleru. Strávil jsem celý večer
zkoušením toho IUVCR. Nemohl bys mi poslat ten tvůj program? U
ATV2000 se musí pravděpodobně nastavovat ve scheduleru všechno ručně.