OT:Nahrávání z TV karty

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Říjen 31 01:06:02 CET 2007

Nepisete aku kartu mate, resp. s akym chipom.

Mam ATI TV Wonder s BT878 a pouzivam k nej soft bTV. Ten ma moznost
spustenia aj z prikazoveho riadku s parametrami o.i. nahravania
(program a trvanie). Teda stacilo by ho pridat do standardneho win
planovaca uloh.
Zdokonalil som si to tak, ze som si napisal vlastny planovac presne na
bTV, kde si zadam program (podla nazvu vycitaneho z nastaveni bTV), cas
zaciatku, cas konca programu + nastavitelnu dobu "pred" a "po" (pozname
nase televizie) a este moznost vypnut PC po skonceni nahravania. Ak by
bol zaujem, vystavim.. Mam to ale len na jeden naplanovany program. Mne
to staci(lo) a hlavne - nechce sa mi dorabat zoznam...

screenshot: http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/BTVSchedGrab.png

miro