PRINTED
Pajpach
pajpach@katedrala.net
Středa Říjen 31 09:10:39 CET 2007
MessageTo je trochu zcestny pohled, ja si objednal (a priplatil) dodani do urciteho data. To jakeho prepravce si Printed vybral a jake ma dodaci lhuty ja jako zakaznik vedet nemusim, me jde jen o to, abych dostal zasilku v domluvenem terminu. Pokud zasilka nedorazi vcas, tak je to nesplneni smluvnich podminek, a ocekaval bych alespon nejakou aktivitu v dohledani zpozdene zasilky. Kdyz jde o den (i dva), tak nic nerikam, znam ceskou postu, ale kdyz jde o dva TYDNY? navic kazda zasilka je pojistena, takze firma Printed na tom poskozena urcite nebude... To jen ja ted musim platit penale ktere mi nikdo neda...
Toto neni moje prvni objednavka u teto firmy, ale je prvni se kterou mam takoveto problemy...
PAjpach
----- Original Message -----
From: Jaroslav Buchta
To: 'HW-news'
Sent: Wednesday, October 31, 2007 8:48 AM
Subject: RE: PRINTED
A neni to skutecne spis problem prepravce, nez Printedu? Sice by mohli byt asi vstricnejsi pri patrani, ale ze by meli platit problemy prepravce.... Pokud v tom neni neco jineho - s PRINTED taky nemam nejlepsi zkusenosti...
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pajpach
Sent: Wednesday, October 31, 2007 8:45 AM
To: HW-news
Subject: PRINTED
Dobry den, nemate nekdo jiny kontakt na tuhle firmu nez je uvedene telefonni cislo a e-mail na jejich strankach?
Idealne na majitele, ten e-mail i telefon obsluhuje stejna pani, a ja bych se rad podavil s nekym jinym.
O co jde. Dal jsem si k nim vyrobit nekolik DPS (cca za 6tis) s terminem dodani do 23.10
23.10 jsem tam volal, ze mi desky nedosly, jestli neni nejaky problem. Pani me ujistila, ze je odeslali uz 18.10.
24.10 jsem je mailem upozornil, ze mi stale nic nedoslo, a ze me zacina tlacit termin, nebot do patku 26.10 maji byt desly osazeny a pripraveny v pondeli pro zakaznika, a poprosil jsem je at zjisti co se deje a proc mi jeste nedorazily.
29.10 - stale ZADNA odezva od Printedu, tak jsem psal dalsi e-mail, ze povazuji zasilku za ztracenou, a at navrhnou co dal. Na to mi prisla odpoved, ze po ni tedy zitra daji patrat, coz trva 3 dny. Nato jsem tam volal, a protoze uz mely moje DPS tyden zpozdeni, navrhl jsem, at mi tedy expres vyrobi dalsi a poslou je a ztracenou zasilku si vyresi s postou. Na to jsem dostal odpoved, ze mi nove desky muzou vyrobit, ale ze zaplatim i ty stare co nedosly i ty nove s expresnim priplatkem, a ze stejne na to nemaji cas, ze by se k tomu dostali az v patek 2.11. A na otazku co mam jako s tim delat, ze uz je po dodacim terminu, me nabihaji kazdy den vicenaklady mi pani odpovedela "pockame, a jestli spechate tak si objednejte nove"
Tak proto bych se rad zeptal nekoho z vedeni firmy jestli je to jejich bezna obchodni politika pri reseni problemu.
S pozdravem
Pajpach
------------------------------------------------------------------------------
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- dal¹í èást ---------------
HTML p?íloha byla odstran?na...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20071031/d70c810a/attachment-0002.htm
Další informace o konferenci Hw-list