<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD><TITLE>Message</TITLE>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-1">
<META content="MSHTML 6.00.2900.3199" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>To je trochu zcestny pohled, ja si objednal (a 
priplatil) dodani do urciteho data. To jakeho prepravce si Printed vybral a jake 
ma dodaci lhuty ja jako zakaznik vedet nemusim, me jde jen o to, abych dostal 
zasilku v domluvenem terminu. Pokud zasilka nedorazi vcas, tak je to nesplneni 
smluvnich podminek, a ocekaval bych alespon nejakou aktivitu v dohledani 
zpozdene zasilky. Kdyz jde o den (i dva), tak nic nerikam, znam ceskou postu, 
ale kdyz jde o dva TYDNY? navic kazda zasilka je pojistena, takze firma Printed 
na tom poskozena urcite nebude... To jen ja ted musim platit penale ktere mi 
nikdo neda...</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Toto neni moje prvni objednavka u teto firmy, ale 
je prvni se kterou mam takoveto problemy...</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>PAjpach</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
  <DIV 
  style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>From:</B> 
  <A title=buchta@compelson.cz href="mailto:buchta@compelson.cz">Jaroslav 
  Buchta</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz 
  href="mailto:hw-list@list.hw.cz">'HW-news'</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Wednesday, October 31, 2007 8:48 
  AM</DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> RE: PRINTED</DIV>
  <DIV><BR></DIV>
  <DIV><SPAN class=375114707-31102007><FONT face=Arial color=#0000ff size=2>A 
  neni to skutecne spis problem prepravce, nez Printedu? Sice by mohli byt asi 
  vstricnejsi pri patrani, ale ze by meli platit problemy prepravce.... Pokud v 
  tom neni neco jineho - s PRINTED taky nemam nejlepsi 
  zkusenosti...</FONT></SPAN></DIV>
  <BLOCKQUOTE dir=ltr style="MARGIN-RIGHT: 0px">
    <DIV></DIV>
    <DIV class=OutlookMessageHeader lang=en-us dir=ltr align=left><FONT 
    face=Tahoma size=2>-----Original Message-----<BR><B>From:</B> <A 
    href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">hw-list-bounces@list.hw.cz</A> 
    [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] <B>On Behalf Of 
    </B>Pajpach<BR><B>Sent:</B> Wednesday, October 31, 2007 8:45 
    AM<BR><B>To:</B> HW-news<BR><B>Subject:</B> PRINTED<BR><BR></FONT></DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2>Dobry den, nemate nekdo jiny kontakt na tuhle 
    firmu nez je uvedene telefonni cislo a e-mail na jejich 
    strankach?</FONT></DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2>Idealne na majitele, ten e-mail i telefon 
    obsluhuje stejna pani,&nbsp;a ja bych se rad podavil s nekym 
    jinym.</FONT></DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2>O co jde. Dal jsem si k nim vyrobit nekolik DPS 
    (cca za 6tis) s terminem dodani do 23.10</FONT></DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2>23.10 jsem tam volal, ze mi desky nedosly, 
    jestli neni nejaky problem. Pani me ujistila, ze je odeslali uz 
    18.10.</FONT></DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2>24.10 jsem je mailem upozornil, ze mi stale nic 
    nedoslo, a ze me zacina tlacit termin, nebot do patku 26.10 maji byt desly 
    osazeny a pripraveny v pondeli pro zakaznika, a poprosil jsem je at zjisti 
    co se deje a proc mi jeste nedorazily.</FONT></DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2>29.10 - stale ZADNA odezva od Printedu, tak 
    jsem psal dalsi e-mail, ze povazuji zasilku za ztracenou, a at navrhnou co 
    dal. Na to mi prisla odpoved, ze po ni tedy zitra daji patrat, coz trva 3 
    dny. Nato jsem tam volal, a protoze uz mely moje DPS tyden zpozdeni, navrhl 
    jsem, at mi tedy expres vyrobi dalsi a poslou je a ztracenou zasilku si 
    vyresi s postou. Na to jsem dostal odpoved, ze mi nove desky muzou vyrobit, 
    ale ze zaplatim i ty stare co nedosly i ty nove s expresnim priplatkem, a ze 
    stejne na to nemaji cas, ze by se k tomu dostali az v patek 2.11. A na 
    otazku co mam jako s tim delat, ze uz je po dodacim terminu, me nabihaji 
    kazdy den vicenaklady mi pani odpovedela "pockame, a jestli spechate 
    tak&nbsp;si objednejte nove"</FONT></DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2>Tak proto bych se rad zeptal nekoho z vedeni 
    firmy jestli je to jejich bezna obchodni politika pri reseni 
    problemu.</FONT></DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2>S pozdravem</FONT></DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2>Pajpach</FONT></DIV></BLOCKQUOTE>
  <P>
  <HR>

  <P></P>_______________________________________________<BR>HW-list mailing 
  list&nbsp; -&nbsp; sponsored by 
  www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>