Nemate nekdo Acer TravelMate 5602WSMi ?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Říjen 31 00:38:49 CET 2007

BT a WIFI obvykle domontovat jdou, ale u toho BT to asi bude muset být
nějaký specifický model, který by měl být v tom servisním manuálu. Jenže
sehnat ho bude asi nereálný nebo cenově neúnosný (tím myslím ten modul).
Jinak IWP2200BG je Centrino Ready wifina, takže pravděpodobně proto ji lze
ovládat přes to klačítko. HP mně s jinou wifinou než je Intel ani
nenaběhlo...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death