Nemate nekdo Acer TravelMate 5602WSMi ?

k.novo k.novo@seznam.cz
Středa Říjen 31 00:18:42 CET 2007

Mozne to je, ale i pokud tomu tak je , je tu jeste otazka zda lze NB dovybavit.
Mel jsem ten NB rozebrany a na MB je osazen zasuvny modulek (oblepen PVC) cca 20x20 u ktereho me, kdyz jsem to rozebiral napadlo, ze jde o BT modul. Rozebral bych to znovu, ale navrhoval to nejaky masochysta, klavesnice ma konektor uprostres notebooku a kabel je tak kratky, ze bez 30cm peanu je demontaz vrazda/smrt/zabiti ...

Pro zajimavost, druhe hw tlacitko a LED jsou pro WIFI, puvodne miniPCI Intel Wirreles Pro 2200BG 2,4GHz, nagradil jsem to 2.4/5GHz kartou Atheos, funguje skvele, az na to tlacitko, nelze jim kartu vypnout ... Zajimalo by me jak to funguje, ze s jednou miniPCI to jede a s jinou ne. Nicmene to bez servisniho manualu a mozna ani s nim nezjistim.

No prostě ho nemá, to je klasika, že se u Aceru ani neobtěžovali to tlačítko
zaslepit...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death