mp3 do autoradia, falesna kazeta ci vysilac?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Říjen 29 12:25:32 CET 2007

Jsou FM modulátory, který se připojej mezi rádio a anténu, tam by to
nemusel bejt takovej problém - zvlášť když maj kovovou krabičku, jeden
jsem kupoval bráchovi, ale myslim, že si ho snad nikdy nenamontoval a
teď už má jiný auto, kde je rádio s podporou MP3. Takže praktický
zkušenosti nemám.

P.K.