mp3 do autoradia, falesna kazeta ci vysilac?

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Pondělí Říjen 29 11:03:57 CET 2007

Dobrý den,

Náš řidič si koupil FM vysílač, a nadává, že mu to ruší mobil. Že
se v reprákách každou ozývá přihlašování mobilu k BTS, a namůže se
toho zbavit. Bez toho FM vysílače mu to to rádio nedělalo.

--
Aleš Filip