Re: Lampička na SS proud?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Říjen 28 14:19:53 CET 2007

Zkusenost meho kolegy:
Kdyz byl jeho syn ve veku kdy deticky zkoumaji hrebikem elektricke zasuvky
chtel do vsech zasuvek v byte instalovat bezpecnostni spunty. Ale nekdy nebyl cas,
pak nebyli lidi, jindy zase nefoukal ten spravny vitr.. zkratka jednou jeho syn
strcil hrebik do zasuvky a dostal ranu ze odletel na protejsi konec pokoje.
Kolega si rekl ze syn se poucil a spunty neni treba instalovat. Ctrnact dni
na to videl syna, jak se pokousi strcit hrebik do jine zasuvky, jestli to tam probji take.
A moje zkusenost :
Do vsech volnych bytovych zasuvek jsem spunty instaloval vcas ale nebylo
to nic platne. Muj syn vytahl z jedne zasuvky sitovou snuru a ten hrebik tam narval taky.