Re: Lampička na SS proud?

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Říjen 28 14:12:16 CET 2007

Připomnělo mi to výjev, který jsem sledoval před nějakou dobou v Praze na Letné:

- Přišli rodiče, přinesli s sebou kočárek, skateboard, mnoho různých chráničů a dítě.
- Nainstalovali všechny ochranné pomůcky, čímž dítě téměř zcela znehybnili.
- Postavili dítě na skate a opatrně postrčili.
- Po ujetí asi 1,5 m došlo při rychlosti 0,2-0,5 m/s ke kolizi s nepřesně zarovnanou dlaždicí.
- Dítě spadlo jako špalek a vydalo také takový zvuk:-)
- Z brečícího dítěte odinstalovali všechny ochranné prvky a pečlivě zabalili.
- Vše zase odnesli

PH
  From: Šerých Jakub

  Resume z dnesni diskuse :-)
  Jdu rozbit banku nekjake zarovky a pod elektrikarskym dohledem prilozim detem
  na draty rucicky (predtim je osusim a zajistim, aby deti byly v klidu a mely
  co nejvetsi odpor kuze). Venku je hezky, tak bychom pak mohli vyjit na
  silnici trochu zablbnout tesne pred kola projizdejicich aut.

  Napada Vas nekoho jeste nejaky sikovny namet na urazovou prevenci... :-)))