Re:Sonda pro DTL

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Říjen 28 14:02:32 CET 2007

Hezke odpoledne.

Kdysi jsem v kolinske tesle mel s temito obvody co do cineni
a takovou sondu jsem si musel udelat, dokonce mi tehdy
na to vypsali tematicky ukol. Ale uz si nevzpominam jak jsem
to delal, akorat se mi vybavuje, ze jsem tam pouzil tehdy nove
OZ MAA 741 (ty jsem pouzil pro indikaci zakazaneho pasma
logickeho signalu) ktere se mohly napajet napetim pro DTL
a vystup se mohl pripojit na vstup DTL.
Myslel jsem, ze technologie DTL je spolu s napr. bublinkovymi
pametmi k videni uz jen nekde v muzeu.

Asi jsem vam moc nepomohl.