Sonda pro DTL

Sobota Říjen 27 19:49:45 CEST 2007

Hezký večer,

    chtěla bych se zeptat, jestli tu někdo nemá schéma zapojení sondy
pro DTL, nebo někde na webu jestli je odkaz. Já jsem sice něco našla,
ale tam se všude píše jen o sondách pro "TTL a DTL při napětí 5V" což je
pro mně dosti na draka, protože obvody MZH mají napájecí napětí 15V a
normální sonda pro TTL to jaksi nepřežije. CMOSové také nejsou úplně
ideální.

    Budu moc vděčná za informace, zatím mi slouží voltmetr a osciloskop.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186