Pokryti WiFi na hotelu

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Říjen 26 16:31:34 CEST 2007

Predpokladam, ze to soucasne je signal s dodanou antenou typu "gumova tycka"
?
Pokud ano tak zkuste nejakou skutecnou antenu, ta tycka ma cca 3dBi a i mala
placatka ma 13dBi
Nezapominejte, ze pokud budete chtit provozovat kazde AP na vlastní
frekvenci tak muzete provozovat max 3 v dame lokalite tak aby se vzajeme
nerusili. Další moznost je vse propojit do WDS ci Repeater modu, ale zde
znatelne klesa propustnost. Pokud chcete to nejlepší tak jak jsme psal
platforma WRAP a Mikrotik, http://www.mikrotik.com/, lze s tim delat az
neskutecne veci.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Zapletal Martin
Sent: Friday, October 26, 2007 3:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: Pokryti WiFi na hotelu

No, jsou to tri patra s zelezobetonovym stropem. v prizemi signal je, neco
malo na schodisti v 1p ale dal uz nic. Myslel jsem ze na to schodiste v 1p
by se dal dalsi router nebo neco , dalsi na konec chodby a totez v 2p(delka
chodby je tak 25-30m). No a do te restaurace dalsi. A musely by se jejich
signaly protinat v dostatecne sile. Jde mi hlavne o to, jak je na sebe
navazat a hlavne jake typy pouzit. Zatim je tam jen ten MSI RG54GS2.
Existuje neco jako opakovace jako u DECT telefonu nebo neco takoveho?

Martin Zapletal