Pokryti WiFi na hotelu

Zapletal Martin zapletal@inoma.cz
Pátek Říjen 26 15:20:52 CEST 2007

No, jsou to tri patra s zelezobetonovym stropem. v prizemi signal je, neco
malo na schodisti v 1p ale dal uz nic. Myslel jsem ze na to schodiste v 1p
by se dal dalsi router nebo neco , dalsi na konec chodby a totez v 2p(delka
chodby je tak 25-30m). No a do te restaurace dalsi. A musely by se jejich
signaly protinat v dostatecne sile. Jde mi hlavne o to, jak je na sebe
navazat a hlavne jake typy pouzit. Zatim je tam jen ten MSI RG54GS2.
Existuje neco jako opakovace jako u DECT telefonu nebo neco takoveho?

Martin Zapletal