OT: FLAME: Samba na linuxu - problem s rychlosti

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Říjen 26 09:05:57 CEST 2007

Samozrejme, ze mate obecne pravdu, ale tady je otazkou zda v tom nemaji
prsty i ty wokna - obe stanice jsou jsou totiz XPcka. A zrovna ten
problem s tou sluzbou weboveho klienta je obludnost woken.

Jinak samozrejme souhlas. :-)

Radek Vicek