OT: FLAME: Samba na linuxu - problem s rychlosti

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Říjen 26 07:52:55 CEST 2007

Predem se omlouvam, ze nepomuzu. Jen mi to neda, ze pri kazdem dotazu
na nejaky problem s wokny se najde par lidi s odpovedmi typu 'jooo,
wokna...', 'to kdyby jste pouzival linux...', 'v linuxu s tim problem
neni...' a podobne.
Tak aby se necitili osizeni: no ve windows jsem v zivote na podobny
problem nenarazil :-D

A tak mam pro ty lidi navrh: nepisme (ani 'vy' ani 'my') do budoucna
podobne duchaplne prispevky. Proste problemy se vyskytuji v kazdem SW
(a tedy i v kazdem OS) Ja za sebe slibuji, ze do budoucna budu (opet)
s podobnymi zvasty, jako ktery OS je lepsi delat to nejlepsi co jde -
mlcet.
Hezky skoroweekend
Marek