Rozpoznávání barev

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Říjen 24 20:23:51 CEST 2007

Neporadim, ale pri tejto otazke som si spomenul na napad otca jedneho
mojho znameho spred vyse 15r. Ten znamy riesil domace vyvolavanie
farebnych fotiek a mal problem s nastavenim farieb, chcel si na to
urobit nejaky elektronicky expozimeter do fotokomory. Stroskotal tiez
na cidle farebnosti. No a ten napad: "Farby su vlastne rozne
frekvencie, nie? Tak pomerat!"

miro