Rozpoznávání barev

kral.j@centrum.cz kral.j@centrum.cz
Středa Říjen 24 19:51:41 CEST 2007

Potřebuji vyřešit rozpoznávání barev předmětů. Jedná se jen o základní barvy. Našel jsem čidla barev u firmy Festo, jenže já to potřebuji pro školní projekt a cena je tedy velmi významný faktor. Můj vlastní prvotní nápad je nasvítit to bílou LED pak přes barevné R - B - G filtry snímat úroveň toho co se odrazí. Jen si myslím, že i ty senzory by měly být barevně citlivé a nejsem si jistý, jestli je vůbec něco takového k dispozici. Tušíte někdo na jakém principu fungují ta čidla od Festa, případně dá-li se něco takového realizovat v amatérských podmínkách? Případně jiný nápad?
Král